Kalbos gelmė

Kalbos gelmės pamokose vyksta interaktyvus, lėtas, sąmoningas knygų skaitymas. Mokytoja pagal autorinę programą su vaikais neria į neįprastas, įvairiose pasaulio šalyse populiarias, dažniausiai paveikslėlių ar bežodes knygas. Tai pamoka, kai kutenama vaizduotė ir įkvėpiama kalbėti, susimąstyti ar sukurti.

„Kai esame kartu su vaikais , turime pasistengti mėgautis realybės ir fantazijos mišiniu. Mums teks vėl šį tą „įsivaizduoti“. Juk prieš pradėdami kalbėti mes irgi mąstėme vaizdais. Mąstydami vaizdiniais ir laisvai juos siedami, skatiname vaizduotę, naudojame tą savo asmenybės dalį, kuri šiaip tikriausiai sunyktų, nes ją užgožtų intelektas. Mums teks susigrąžinti gebėjimą mąstyti vaizdais. Gal tuomet vėl pasijusime esą vaikais.“

Trumpos istorijos be pabaigų moko improvizuoti, lavina vaikų vaizduotę. Dažnai pastebime, kad vaikas mėgsta savarankiškai baigti pasakų skaitymą ar sekimą, išgalvoti istorijas ir kartoti. Vaikų pasaka – puikus žaidimas žodžiu.

Ugdymo veiklos

Rodyti: