Apie mokyklėlę

Ankstyvojo ugdymo mokyklėlės „Strazdanėlės“ tikslas – praturtinti šeimų gyvenimą, suteikti įvairiapusį vaikų bei tėvų patyrimą, sukurti bendruomeniškumo jausmą, sukurti tokią aplinką, kuri sudomintų vaikus veikti ir atrasti.

„Strazdanėlėse“ vyksta edukaciniai užsiėmimai kūdikiams ir vaikams nuo 8 mėnesių iki 7 metų. Visų pamokėlių metu lavinamos sklandžiai vaiko raidai būtinos kompetencijos pagal amžių. Muzikos, mankštos, dailės, teatro, pasiruošimo mokyklai „ABC“ užsiėmimai parengti taip, kad sudomintų ir džiugintų vaikus, skatintų smegenų, klausos, regos, kinestetinės sistemos, emocinio intelekto vystymąsi. Profesionalaus ir liaudies meno dermė, stilių įvairovė ugdo vaiko pasaulio supratimą. Pasirengimas mokyklai praturtintas menu, individualiu dėmesiu, STEAM projektais. Su vaikais ir šeimomis dirba profesionalūs muzikai, aktoriai, menininkai, pedagogai.

„Strazdanėlių“ vaikai, kartu su tėveliais, profesionaliais aktoriais ir muzikais, dalyvauja teatriniuose – muzikiniuose projektuose, kurie pristatomi didžiosiose šalies scenose: Panevėžio J. Miltinio teatre, Lietuvos nacionalinėje filharmonijoje, Vilniaus valstybiniame mažajame teatre, Vilniaus teatre „Lėlė“, Lietuvos nacionaliniame dramos teatre, Kristupo vasaros festivalyje, „Sostinės dienose“ ir kt.

„Strazdanėlės“ lanksčios. Tai kintanti, besimokanti įstaiga, kurią kuria mokytojai, vaikai, tėvai ir laikmetis.

  • 1989 m. įkurta estetinio lavinimo mokyklėlė „Strazdanėlės“.
  • Nuo 1992 m. „Strazdanėlėse“ vaikų mankštai pradėti naudoti „Gymnic“ kamuoliai.
  • 1996 m. sukurtas ir parodytas pirmasis „Strazdanėlių“ muzikinis spektaklis „Po medžio skara“ (ž. Elena Mezginaitė, muz. Alvydas Jegelevičius).
  • 2000 metais ankstyvojo E. Gordono muzikinio ugdymo specialistų iš JAV įkvėpti, pradėjome organizuoti muzikos ir mankštos užsiėmimus kūdikiams. Pasitelkus muziką, judesį ir įvairius žaidybinius elementus, pamokėlėse lavinama mažylių psichomotorika, sensorika, ritmo pojūtis, skatinama kalbinė ir socialinė raida
  • Mes vieni pirmųjų Lietuvoje, 2004 m., atvedėme į teatro sceną kelių mėnesių kūdikius. Jų tėvai įsitraukė į šį žaidimą – jie visi tapo aktoriai. „Strazdanėlių“ spektakliai yra atviri vaikų kūrybingumui, pagauti jausmo jie scenoje elgiasi natūraliai, todėl veiksmas yra visada netikėtas – nenugludintas ir spontaniškas.
  • Nuo 2017 m. „Strazdanėlėse“ pradėti vykdyti papildomi patirtiniai kūdikių užsiėmimai „Spalvoti susitikimai“, pagal suomių metodiką. Vaikai veiklos metu liesdami, ragaudami, uosdami, matydami, girdėdami per muziką ir dailę augina savo žinias apie supantį pasaulį.

Strazdanėliškai dirbti – tai, kai darbo metodai grindžiami kiekvieno ugdytojo individualumu, o darbo principai – profesionalumu. Būtina išmanyti vaikų psichologiją ir mokėti bendrauti su kiekvienu mažyliu jo saviraiškos kalba.

Vadovaujamės nuostata, kad negabių vaikų nėra. Yra skirtingų būdų, kaip prakalbinti sielą, kad vaikas galėtų atsiskleisti ir save išreikšti. „Strazdanėlės“ atviros. Jos siekia daryti tik vieną – padėti ir netrukdyti vaikui augti.

„Strazdanėlės“ lanksčios. Tai kintanti, besimokanti įstaiga, kurią kuria mokytojai, vaikai, tėvai ir laikmetis.

Dalija Latvėnienė

Istorija

Ugdymo veiklos

Rodyti: