Dailės užsiėmimuose aplinka skatina žinias ir kūrybiškumą, siūlo klausti ar prisiminti tai, kas jau žinoma. Vaikai kuria grožį, kuris sukuria žinias ir atvirkščiai. Tai vieta, kur kalba šimtas dailės kalbų. Čia vaikai piešia, lipdo, eksperimentuodami spalvomis, formomis, linija ir erdve, maišo spalvas, plėšydami ir karpydami popierių kuria koliažus, meno instaliacijas. Mokytoja vaikų tyrinėjimui siūlo patrauklią, neišbandytą kūrybinę idėją arba naują raiškos būdą, neišbandytas priemones ir medžiagas. Kuriama estetiška, skoninga, neperkrauta, patraukli, savita aplinka, pratutinama tinkama muzika, menininkų darbais. Visa tai paskatina kūrybai ir skleistis vaikų gabumams. Čia galima išbandyti įvairias priemones, faktūras, jų derinius ir savybes. Kūdikiai dailės kalbą atranda per pojūčius laisvame žaidime.
Dailės užsiėmimai yra ne tik vaikų meno darbai, bet ir užfiksuotos jų mintys, darbo procesas, kelias nuo klausimo iki atsakymo. „Strazdanėlės“ kviečia atsisakyti trafaretinio vaizdinio vaikų mene, išlipti iš standarto ir pamatyti visą šimtą vaiko saviraiškos kalbų. Mums Svarbus estetinis savitumas ir estetinis vaikų darbų eksponavimas. Vaikų menas pristatomas parodose mokyklėlėje, parodoje „Aš žmogus“.
Užsiėmimuose naudojamos sertifikuotos ir saugios priemonės arba specialiai mažiausiems iš saugių produktų pagaminta tešla, spalvota dažų masė.
Laikomės principo „keturi susitikimai vienai dailės technikai“: ilgametė patirtis rodo, kad vaikas patirtų ir pradėtų eksperimentuoti ar naudoti kūryboje ta tikrą dailės techniką, neužtenka vieno pabandymo. Tai ypač aktualu vaikams stebėtojams.
Mums svarbu, kad vaikas:
„Strazdanėlėse“ sukurtos dailės meno lavinimo autorinės programos „Patyrimai“ (1,5 – 3 metų vaikams), „Atradimai“ (3 – 5 metų vaikams), „Kuriu drąsiai“ (5 – 7 metų vaikams).
Rodyti: